Właśnie wystartowała internetowa kampania promocyjna, w której Ustka bierze udział „Pobytu Baltu” (Urlop nad Bałtykiem). Kampania jest owocem współpracy Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, której Ustka jest członkiem, z Zagranicznym Ośrodkiem Polskiej Organizacji Turystycznej w Pradze.

Kampania kierowana jest na rynek czeski, który łączy się z Pomorskim nowymi bezpośrednimi połączeniami – lotniczymi, kolejowymi i skończoną autostradą A1.

Głównym kanałem informacji, jest strona www.pobytubaltu.cz z szerokim zakresem informacji o regionie i możliwościach spędzenia wolnego czasu. Jej celem jest promocja pomorskiego wybrzeża na rynku czeskim, a głównymi destynacjami zostały Trójmiasto, Krynica Morska, Władysławowo, Ustka i Łeba. Dodatkowo strona promowana będzie w największej czeskiej wyszukiwarce, Seznam.

Ideą przedsięwzięcia jest promowanie zarówno pomorskich destynacji ale także bezpośrednich ofert turystycznych partnerów. Integralnym elementem strony są więc linki kierujące bezpośrednio do stron partnerów akcji. Naszym celem jest dotarcie z przekazem do 50 tys. odbiorców. Dodatkowym magnesem kampanii promocyjnej jest konkurs, w ramach którego zarejestrowani użytkownicy będą mogli wygrać voucher hotelowy ufundowany przez PROT.
Kampania prowadząca do dedykowanej strony potrwa trzy tygodnie.