Czym przyciąga turystów Ustka? Na to pytanie odpowiada startująca 3 czerwca kampania promocyjna Miasta Ustka pod hasłem „Zostań mistrzem wypoczynku”. Partnerami strategicznymi kampanii są Powiat Słupski, Lokalna Organizacja Turystyczna “Ustka i Ziemia Słupska” oraz Gmina Ustka.
Najnowsza kampania Ustki prezentuje szeroką ofertę turystyczną miasta i jego okolic, a skierowana jest głównie do osób stawiających na aktywny wypoczynek. Bohaterami kampanii są mistrzowie wypoczynku. Kim są? To turyści, którzy wykorzystują urlop do spędzenia czasu w sposób aktywny, zdrowy i ciekawy dla wszystkich członków rodziny. Dlatego też wybierają Ustkę oraz otaczający ją region.
Okres letni to znakomity czas na uprawianie letnich sportów, aktywne zwiedzanie i bliski kontakt naturą. Mistrzowie wypoczynku stawiają na Ustkę ze względu na jej uzdrowiskowy charakter, znakomitą infrastrukturę i bazę noclegową, a także pokaźną ilość letnich atrakcji i wydarzeń.
W ramach kampanii wyprodukowano spot reklamowy, który można zobaczyć w Internecie (https://www.facebook.com/ustkanafali/, https://www.instagram.com/ustka_na_fali/, https://www.youtube.com/channel/UCYV3RkEq7EyXgsgAn9N7XSA/videos),
a także niebawem w Kolejach Mazowieckich oraz na kanałach promocyjnych województwa pomorskiego.
W czerwcu w ogólnopolskich telewizjach zostanie także wyemitowany bilbord sponsorski. Można go będzie zobaczyć w telewizjach: TVP1, TVP 2 (od 5 do 30 czerwca) oraz TVN Style, TVN24 i TVN BiŚ (od 15 do 28 czerwca).
Ponadto, w przestrzeni publicznej miasta Ustka, na citylightach i wiatach przystankowych, pojawiły się plakaty z wizerunkami mistrzów wypoczynku.
Ważnym elementem kampanii są ekologiczne gadżety przygotowane przez Urząd Miasta- część z nich jest już w sprzedaży w Centrum Informacji Turystycznej. Odnajdziemy wśród nich m.in. metalowe słomki do picia wielokrotnego użytku, kubki, butelki na wodę, torby z kukurydzy, a także bawełniane worki czy długopisy i smycze z ekologicznych materiałów.
Aby jeszcze silniej zainteresować i zaktywizować odbiorców kampanii, miasto wspólnie z branżą hotelarską przygotowało konkurs, który zachęca do dzielenia się zdjęciami z wakacji. Na laureatów czekają atrakcyjne nagrody w formie pobytów w najlepszych usteckich hotelach. Więcej informacji nt. konkursu już niebawem w naszych mediach społecznościowych oraz na visit.ustka.pl.
Liczymy, że jak najwięcej osób, do których kierujemy nasz przekaz sprawdzi swoją wakacyjną formę w Ustce oraz w naszym regionie.
Przedmiotowa kampania reklamowa jest w znacznym stopniu dofinansowana przez Powiat Słupski, Gminę Ustka oraz przedsiębiorców zrzeszonych w Lokalnej Organizacji Turystycznej „Ustka i Ziemia Słupska”:
-Uzdrowisko Ustka – Hotel Grand Lubicz Uzdrowisko Ustka, Hotel Lubicz, Hotel The Sun by Lubicz,
-Hotel Jantar,
-Columbus Invest sp.z o.o. sp.k.
-Promenada Ustka Spółka z o.o. sp.k.
-Hotel Morze,
-Smażalnia Fala,
-OW Dagmor,
-„Parking pod Wydmą”,
-EKO-NET,
-Hotel Royal Baltic,
-Megalandia,
-Na kajakach,
-Hotel Ustka,
-Apartamenty Bałtyk Poddąbie,
-OW Słoneczna,
-Bunkry Bluchera,
-Bar Pod Strzechą,
-Inter G- Krystyna Ginter,
-P.W.H.U Domus s.c. Urszula i Mariusz Książkiewicz,
-Krzysztof Rumiński biuro tłumaczeń.
Do zobaczenia w Ustce! #mistrzwypoczynku
Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z planu filmowego: https://visit.ustka.pl/odkrywaj-ustke/galerie-zdjec/